Mai jos regăsești cele mai frecvente întrebări ale clienților DBAGS. Dacă nu găsești răspunsul căutat, îți stăm la dispoziție prin email la adresa contact@dbags.ro
Pentru a cauta un produs, te rugam sa folosesti modulul de cautare existent in partea de sus a magazinului online DBAGS.ro . Introdu informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, ti se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Da, DBAGS (DBAGS.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, te rugam sa introduci datele care ti se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, vei avea optiunea sa introduci informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
In cazul in care nu iti amintesti parola contului tau, te rugam sa folosesti optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Pentru a modifica datele din contul de client, te rugam sa te autentifici in cont si sa accesezi apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Pentru a face cumparaturi în magazinul online DBAGS.ro, nu este necesar sa detii un cont de client. Poti de asemenea sa iti creezi un cont dupa ce ai adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
In cazul in care doresti sa modifici o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact disponibil pe pagina de Contact. Te rugam sa ne precizezi si numarul comenzii, pe care il regasesti in sectiunea Istoric comenzi sau in mesajul de confirmare al comenzii.
Poti consulta istoricul comenzilor efectuate in magazinul DBAGS, accesand sectiunea Istoric comenzi.
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact disponibil pe pagina de Contact.
In acest caz, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact.
You have successfully subscribed!
This email has been registered